Optiek Agenda

Zoeken in agenda


Op jaar

Logo ANVC

Details

Naam evenement:Training Marketing
Organisator: Essilor Nederland BV
Aanvangstijd: 09:00
Datum: 01-07-2012
Plaats: Zevenaar
Locatie: Essilor Nederland
Website van locatie: www.essilor.nl
Datum plaatsing: 18-01-2012
Aantal studiepunten ANVC:
Aantal studiepunten OVN:
Kosten: € 195,00
Korting: € 0,00
Organisator: www.essilor.nl

Beschrijving evenement

Training Marketing
Het 4T’s concept

Er zijn verschillende visies op het structureren van de diverse marketingactiviteiten die we aanbieden. We hebben gekozen om de systematiek van de 4 T’s te gebruiken om als basis te dienen voor ons marketingaanbod.

1. Trade-In
Er zijn nog steeds een heleboel mensen die eigenlijk een correctie nodig hebben maar nog niet hebben gekozen voor een bril. Verder zijn er consumenten die wel een bril hebben, maar niet voor u als opticien hebben gekozen. De Trade-in-acties zijn ervoor bedoeld om deze consumenten toch in uw winkel te krijgen.

2. Trade-Up
Dit zijn acties en activiteiten gericht op het verkopen van betere producten bij uw bestaande consument.

3. Trade-Across
De marketingacties die we hier aanbieden zijn gericht op het verkopen van meerdere brillen aan dezelfde consument. Bijvoorbeeld een zonnebril op sterkte of een extra bril voor gebruik achter de computer.

4. Re-Trade
De re-trade-activiteiten zijn bedoeld om een consument te stimuleren zijn volgende bril opnieuw bij u te bestellen en eerder terug te komen.

Tijdens deze training krijgt u waardevolle tips voor het optimaal inzetten van de door Essilor aangeboden consumentenacties op basis van bovengenoemde systematiek. U krijgt inzicht hoe u hiermee heel doelgericht een jaarplanning kunt samenstellen die het beste aansluit bij de wensen en behoeften van uw optiekbedrijf. Haal meer rendement uit uw marketingbudget!